VRÁCENÍ

  • JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
    1. Vždy máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů, a to bez uvedení důvodu. Lhůta pro odstoupení začíná dnem doručení posledního zboží z Vaší objednávky.
    2. Vyplňte formulář pro vrácení zboží (nezapomente vyplňte důvod vrácení, který nejlépe vystihuje, proč zboží vracíte) ZDE.
    3. Nenosené a nepoužité zboží vložte do původní krabice spolu s kopií faktury a vyplneným formulářem. Krabici vhodně zabalte, aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození či poškození jejího obsahu. K tomuto účelu nejlépe poslouží obalová fólie, papír, igelitová taška či větší krabice. (nepřelepujte prosím originální krabici od bot, kterou byste tím znehodnotili!). Upozorňujeme, že formulář na vrácení musí být vždy přiložen ke zboží. Ujistěte se, že jste ve formuláři uvedli i číslo účtu (ve tvaru IBAN) pro finanční náhradu za vrácené zboží.
    4. Zašlete zboží na adresu:
    EXPANDECO - Topánky E-shop s.r.o
    Fraňa Kráľa 16
    966 81 Žarnovica
    Slovenská republika

    5. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku. V tom případě nebude zboží převzato! (Doporučujeme zaslat zboží například doporučeně a pojistit na cenu zboží). Náklady spojené se zasláním zboží zpět na naši výše uvedenou adresu hradí vždy zákazník.
    6. Po přijetí zásilky a kontrole zboží Vám vrátíme na Vámi uvedený účet peníze za zboží. DŮLEŽITÉ: Jak již bylo řečeno, kupující / zákazník zaplatí veškeré náklady na dopravu spojené s vrácením zboží.

    Důležité informace:
    1. Produkt, který vracíte musí být nový, nesmí být zničen či opotřebován.
    2. Náklady za odeslání produktu hradí zákazník.
    3. Nejčastějším důvodem vrácení je nesprávně zvolená velikost obuvi, proto doporučujeme si prohlédnout naši tabulku velikostí ZDE.
  • KDO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
    Vezměte prosím na vědomí, že veškeré náklady spojené s vrácením zboží jsou odpovědností zákazníka, pokud se nejedná o uznanou reklamaci. Náklady na zpáteční dopravu jsou na náklady zákazníka a jsou nevratné.
  • NA JAKOU ADRESU MÁM ZASLAT ZBOŽÍ, KTERÉ CHCI VRÁTIT?
    Adresu naleznete na predtlačnom formuláři na vrácení zboží. Zboží prosím odešlete na adresu:
    EXPANDECO - Topánky E-shop s.r.o
    Fraňa Kráľa 16
    966 81 Žarnovica
    Slovenská republika

    Popřípadě kontaktujte naši zákaznickou podporu a rádi Vám poradí:
    telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondělí - pátek od 9:00 do 16:00),
    nebo e-mailem na eshop@novesta.sk.
  • JAKÁ JE LHŮTA NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
    Nepoškozené a nepoužívaný zboží je možné vrátit v originálním nepoškozeném obalu do 14 dnů od doručení.
  • KOUPIL JSEM NOVESTA TENISKY JINDE, JAK JE VRÁTIT?
    Pokud jste si koupili zboží jinde (NE na našem e-shopu), obraťte se přímo na konkrétního prodejce, protože každý z nich má své vlastní podmínky vrácení zboží a peněz (platí i při reklamaci). Zboží zakoupené mimo našeho e-shopu nemůžete vrátit / reklamovat u nás.
  • KDE SI MOHU STÁHNOUT FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
    Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout ZDE.
  • VRÁCENÍ PENĚZ PŘI PLATBĚ DÁRKOVÝMI POUKAZY?
    Pokud chcete vrátit zboží, za který jste zaplatili s použitím jen dárkových poukazů Novesta, bude Vám zaslán nový elektronický dárkový poukaz (případně obnoven starý), i když jste platili s tištěnou dárkovou kartou (poukazem). Instrukce k vrácenému "kreditu" dostanete emailem. Pokud jste použili kombinaci různých způsobů platby, v první řadě Vám budou prostředky vráceny prostřednictvím dárkového poukazu. Například, pokud jste použili kombinaci dárkového poukazu a kreditní karty. Vrácená částka bude nejprve přičtena na dárkový poukaz. Zbytek bude vráceno na kreditní kartu, kterou jste použili v době nákupu. Příklad: Pokud jste objednali zboží za 4000 Kč (2000 Kč jste zaplatili dárkovou kartou a 2000 Kč kreditní kartou) a následně vrátíte zboží v hodnotě 3000 Kč, částku 2000 Kč dostanete ve formě dárkového poukazu a 1000 Kč na kreditní kartu, kterou jste použili při nákupu.
  • JAK MOHU ZMĚNIT / ZRUŠIT OBJEDNÁVKU?
    V případě, že si přejete změnit / zrušit Vaši objednávku, prosím neprodleně kontaktujte naši zákaznickou podporu, které stačí uvést číslo objednávky a požadavek za Vás ochotně vyřídí.

    - telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondělí - pátek od 9:00 do 16:00),
    - nebo e-mailem na eshop@novesta.sk.