REKLAMACE

  • JAK POSTUPOVAT, AK CHCI REKLAMOVAT ZBOŽÍ?
    Na zboží zakoupené na www.novesta.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží je přiložena faktura, která slouží jako záruční doklad. Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím našeho reklamačního formuláře, který si můžete stáhnout ZDE. Zboží, které si přejete reklamovat je nutné předem ohlásit Call centru (můžete telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondělí - pátek od 9:00 do 16:00) nebo nám pošlete e-mail na adresu: eshop@novesta.sk) , kde Vám řeknou jak postupovat a případně kam přesně zboží zaslat spolu s kopií faktury (daňového dokladu) a tímto vyplněným reklamačním formulářem. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá, proto neposílejte zboží na dobírku. Reklamované zboží posílejte vždy vyčištěn. Reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Celé znění reklamačního řádu naleznete ZDE.
  • KOUPIL JSEM NOVESTA TENISKY JINDE, JAK JE REKLAMOVAT?
    Pokud jste si koupili zboží jinde (NE na našem e-shopu), obraťte se přímo na konkrétního prodejce, protože každý z nich má své vlastní podmínky vrácení zboží a peněz (platí i při reklamaci). Zboží zakoupené mimo našeho e-shopu nemůžete vrátit / reklamovat u nás.
  • KDE SI MOHU STÁHNOUT REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ?
    Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE.