FAQ

JAKÉ ZPŮSOBY DORUČENÍ NABÍZÍTE?

Zboží v České republice doručujeme kurýrem GLS nebo Zásilkovny - zpravidla do 3-5 dní od odeslání zásilky.

JAKÉ JSOU POPLATKY ZA DORUČENÍ V ČR?

Zásilkovna       79 Kč
GLS kurýr      119 Kč

POSÍLATE ZÁSILKY I MIMO SLOVENSKA?

Ano, posíláme. Více informací o konkrétní částce za doručení mimo Slovenska najdete na našich e-shopech:

Česká republika: www.novesta.cz
Německo / Rakousko: de.gonovesta.com
Evropa: www.gonovesta.com

JE MOŽNÉ ZÍSKAT DOPRAVU ZDARMA?

Ano, při objednávce nad 3000 Kč máte poštovné v rámci České republiky ZDARMA. V případě úhrady zboží prostřednictvím dobírky je ale VŽDY připočítána částka 29 Kč. V případě platby kartou, Paypalem nebo převodem nebudete platit nic.

JAKÉ PLATEBNÍ METODY JSOU U VÁS DOSTUPNÉ?

Objednané zboží je možné u nás uhradit: bankovním převodem, platební kartou, PayPalem nebo Vám zboží můžeme zaslat na dobírku (platí pouze pro Českou a Slovenskou republiku).

ZASÍLATE ZBOŽÍ AJ NA DOBÍRKU?

Ano, zboží zasíláme i na dobírku v rámci Slovenska a do České republiky. Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč.

JAK MOHU ZMĚNIT / ZRUŠIT OBJEDNÁVKU?

V případě, že si přejete změnit / zrušit Vaši objednávku, prosím neprodleně kontaktujte naši zákaznickou podporu, které stačí uvést číslo objednávky a požadavek za Vás ochotně vyřídí.

•  telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondělí - pátek od 9:00 do 16:00),
•  nebo e-mailem na eshop@novesta.sk.

JAKÁ JE SPRÁVNÁ VELIKOST NOVESTA TOPÁNEK?

Výběr správné velikosti bot je základ úspěšného nákupu. Boty Novesta sedí jako většina bot, doporučujeme vybrat Vaši standardní velikost. Tabulku velikostí Novesta produktů najdete ZDE

STE MEZI VELIKOSTMI?

Pokud jste ale mezi dvěma velikostmi, doporučujeme při Star Master and Star Dribble vybrat menší velikost a u ostatních modelů větší velikost.

JAK VYBRAT SPRÁVNOU VELIKOST?

Nejpřesnější měření dosáhnete, pokud boty vyzkoušíte osobně u některého prodejce značky Novesta.
Při koupi prvního páru bot značky Novesta zkuste některé z našich prodejních místa na Slovensku nebo ve světě, kde Vám vždy velmi rádi poradí - komplet seznam prodejců najdete ZDE

NESPRÁVNÁ VELIKOST NEBO BARVA?

Bez obav, vrácení zboží je vždy možné do 14 dnů od doručení.

JAKÁ JE LHŮTA NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Nepoškozené a nepoužívaný zboží je možné vrátit v originálním nepoškozeném obalu do 14 dnů od doručení.

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

1. Vždy máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů, a to bez uvedení důvodu. Lhůta pro odstoupení začíná dnem doručení posledního zboží z Vaší objednávky.                                                                                                                 
2. Vyplňte  formulář pro vrácení zboží (nezapomente vyplňte důvod vrácení, který nejlépe vystihuje, proč zboží vracíte).               
3. Nenosené a nepoužité zboží vložte do původní krabice spolu s kopií faktury a vyplneným formulářem. Krabici vhodně zabalte, aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození či poškození jejího obsahu. K tomuto účelu nejlépe poslouží obalová fólie, papír, igelitová taška či větší krabice. (nepřelepujte prosím originální krabici od bot, kterou byste tím znehodnotili!). Upozorňujeme, že formulář na vrácení musí být vždy přiložen ke zboží. Ujistěte se, že jste ve formuláři uvedli i číslo účtu (ve tvaru IBAN) pro finanční náhradu za vrácené zboží.

4. Zašlete zboží na adresu:
Topánky E-shop s.r.o.
Fraňa Kráľa 16
966 81 Žarnovica
Slovenská republika   

5. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku. V tom případě nebude zboží převzato! (Doporučujeme zaslat zboží například doporučeně a pojistit na cenu zboží). Náklady spojené se zasláním zboží zpět na naši výše uvedenou adresu hradí vždy zákazník.  6. Po přijetí zásilky a kontrole zboží Vám vrátíme na Vámi uvedený účet peníze za zboží. Pokud vrátíte celou objednávku, vrátíme Vám peníze v plné výši včetně nákladů na doručení (ne však další náklady vzniklé v důsledku Vašeho výběru jiné formy doručení než nejlevnější formou standardní dodávky, která nabízíme). DŮLEŽITÉ: Jak již bylo řečeno, kupující / zákazník zaplatí veškeré náklady na dopravu spojené s vrácením zboží.  

Důležité informace:
1. Produkt, který vracíte musí být nový, nesmí být zničen či opotřebován.
2. Náklady za odeslání produktu hradí zákazník.
3. Nejčastějším důvodem vrácení je nesprávně zvolená velikost obuvi, proto doporučujeme si prohlédnout naši tabulku velikostí ZDE

KDO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Vezměte prosím na vědomí, že veškeré náklady spojené s vrácením zboží jsou odpovědností zákazníka, pokud se nejedná o uznanou reklamaci. Náklady na zpáteční dopravu jsou na náklady zákazníka a jsou nevratné.

NA JAKOU ADRESU MÁM ZASLAT ZBOŽÍ, KTERÉ CHCI VRÁTIT?

Adresu naleznete na predtlačnom formuláři na vrácení zboží. Zboží prosím odešlete na adresu:
Topánky E-shop s.r.o.
Fraňa Kráľa 16
966 81 Žarnovica
Slovenská republika   

 Popřípadě kontaktujte naši zákaznickou podporu a rádi Vám poradí:
•  telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondělí - pátek od 9:00 do 16:00),
•  nebo e-mailem na eshop@novesta.sk.

JAK POSTUPOVAT, AK CHCI REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Na zboží zakoupené na www.novesta.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží je přiložena faktura, která slouží jako záruční doklad. Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím našeho reklamačního formuláře, který si můžete stáhnout ZDE.
Zboží, které si přejete reklamovat nám zašlete na naši adresu: Topánky E-shop s.r.o., Fraňa Kráľa 16, 966 81 Žarnovica, Slovenská republika spolu s kopií faktury (daňového dokladu) a tímto vyplněným reklamačním formulářem. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá, proto neposílejte zboží na dobírku. Reklamované zboží posílejte vždy vyčištěn. Reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Celé znění reklamačního řádu naleznete ZDE.

KDE SI MOHU STÁHNOUT REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ A FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ.

Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout ZDE.

MOHU ZBOŽÍ VYMĚNIT?

Ne, momentálně nenabízíme možnost vyměnit zboží zakoupené v našem online obchodě. Chcete-li jinou barvu nebo velikost, nejjednodušší je nám nechtěné kousky vrátit a následně zadat novou objednávku (se zbožím a velikostmi, které Vám budou sedět). Vrácení zboží do našeho skladu obvykle trvá několik dní. My následně Vaši vrácenou objednávku zpracujeme a peníze Vám vrátíme dle Vámi zvoleného způsobu platby (uvedené ve formuláři) do 14 dnů od obdržení zásilky.

PROČ NENABÍZÍTE VYMĚNU ZBOŽÍ?

Snažíme se zrychlit služby pro naše zákazníky a protože si přejete mít objednané boty co nejrychleji doma, tak zboží nevyměňujeme, výlučně vracíme peníze za vrácené zboží. Pokud si přejete jinou velikost nebo barvu, není nic jednoduššího, než si vytvořit na www.novesta.cz novou objednávku a zboží máte za pár dní u Vás doma.

POTŘEBUJETE POMOCT?

Zavolejte nám na +421 233 006 793 (pondělí - pátek od 9:00 do 16:00) nebo napište nám na adresu: eshop@novesta.sk