Novesta

JE NOVESTA EKOLOGICKÁ?

Naším posláním je vyrábět obuv v souladu s nejvyššími environmentálními standardy. To je důvod, proč používáme materiály, jako jsou přírodní kaučuk, 100% bavlna a len. Tyto materiály nám umožňují vyrábět vysoce kvalitní, nezávadnou a ekologickou obuv.

JE NOVESTA VEGÁNSKA?

Velká část produktů Novesta je veganská. Všechny produkty, které jsou veganské (schválené organizací PETA) mají symbol veganské (PETA approved) při popisu produktu.

VYRÁBÍ NOVESTA Z certifikovaných materiálů?

Ano, vyrábíme z certifikovaných materiálů. Certifikáty si můžete prohlédnout ZDE.

SLOŽENÍ TENISEK NOVESTA?

Složení tenisek naleznete v popisu produktů, na kterém neustále pracujeme.

KDE NAJDU PRODEJCE NOVESTA?

ZDE máme k dispozici seznam prodejců. Doporučujeme vždy předem zkontrolovat dostupnost produktů u prodejce.

KDE NOVESTA VYRÁBÍ SVÉ PRODUKTY?

Výrobní závody Novesty sahají až do třicátých let minulého století, kdy slavný švec Jan Antonín Baťa otevřel svou novou továrnu v malém městečku uprostřed Slovenska - v Partizánskem. Novesta zde vyrábí dodnes.

KDE MŮŽEM NAJÍT VAŠE PODMÍNKY?

Celé znění naleznete ZDE.

Velikosti / Novinky

JAKÁ JE SPRÁVNÁ VELIKOST NOVESTA TOPÁNEK?

Výběr správné velikosti bot je základ úspěšného nákupu. Boty Novesta sedí jako většina bot, doporučujeme vybrat Vaši standardní velikost. Tabulku velikostí Novesta produktů najdete ZDE.

JAK VYBRAT SPRÁVNOU VELIKOST?

Nejpřesnější měření dosáhnete, pokud boty vyzkoušíte osobně u některého prodejce značky Novesta. Při koupi prvního páru bot značky Novesta zkuste některé z našich prodejních místa na Slovensku nebo ve světě, kde Vám vždy velmi rádi poradí - komplet seznam prodejců najdete ZDE.

STE MEZI VELIKOSTMI?

Pokud jste ale mezi dvěma velikostmi, doporučujeme při Star Master and Star Dribble vybrat menší velikost a u ostatních modelů větší velikost.

Jak pečovat o BOTY NOVESTA?

Více info najdete ZDE.

KDE SE DOZVÍM VÍCE O NOVINKÁCH?

Doporučujeme sledovat naše sociální sítě: Instagram, Facebook nebo Pinterest.

MOHU ZBOŽÍ VYMĚNIT?

Ne, momentálně nenabízíme možnost vyměnit zboží zakoupené v našem online obchodě. Chcete-li jinou barvu nebo velikost, nejjednodušší je nám nechtěné kousky vrátit a následně zadat novou objednávku (se zbožím a velikostmi, které Vám budou sedět). Vrácení zboží do našeho skladu obvykle trvá několik dní. My následně Vaši vrácenou objednávku zpracujeme a peníze Vám vrátíme dle Vámi zvoleného způsobu platby (uvedené ve formuláři) do 14 dnů od obdržení zásilky.

PROČ NENABÍZÍTE VYMĚNU ZBOŽÍ?

Snažíme se zrychlit služby pro naše zákazníky a protože si přejete mít objednané boty co nejrychleji doma, tak zboží nevyměňujeme, výlučně vracíme peníze za vrácené zboží. Pokud si přejete jinou velikost nebo barvu, není nic jednoduššího, než si vytvořit na www.novesta.cz novou objednávku a zboží máte za pár dní u Vás doma.

Vrácení / Reklamace

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

1. Vždy máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů, a to bez uvedení důvodu. Lhůta pro odstoupení začíná dnem doručení posledního zboží z Vaší objednávky.
2. Vyplňte formulář pro vrácení zboží (nezapomente vyplňte důvod vrácení, který nejlépe vystihuje, proč zboží vracíte).
3. Nenosené a nepoužité zboží vložte do původní krabice spolu s kopií faktury a vyplneným formulářem. Krabici vhodně zabalte, aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození či poškození jejího obsahu. K tomuto účelu nejlépe poslouží obalová fólie, papír, igelitová taška či větší krabice. (nepřelepujte prosím originální krabici od bot, kterou byste tím znehodnotili!). Upozorňujeme, že formulář na vrácení musí být vždy přiložen ke zboží. Ujistěte se, že jste ve formuláři uvedli i číslo účtu (ve tvaru IBAN) pro finanční náhradu za vrácené zboží.
4. Zašlete zboží na adresu:
EXPANDECO - Topánky E-shop s.r.o
Fraňa Kráľa 16
966 81 Žarnovica
Slovenská republika
5. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku. V tom případě nebude zboží převzato! (Doporučujeme zaslat zboží například doporučeně a pojistit na cenu zboží). Náklady spojené se zasláním zboží zpět na naši výše uvedenou adresu hradí vždy zákazník.
6. Po přijetí zásilky a kontrole zboží Vám vrátíme na Vámi uvedený účet peníze za zboží. DŮLEŽITÉ: Jak již bylo řečeno, kupující / zákazník zaplatí veškeré náklady na dopravu spojené s vrácením zboží.

Důležité informace:
1. Produkt, který vracíte musí být nový, nesmí být zničen či opotřebován.
2. Náklady za odeslání produktu hradí zákazník.
3. Nejčastějším důvodem vrácení je nesprávně zvolená velikost obuvi, proto doporučujeme si prohlédnout naši tabulku velikostí ZDE.

KDO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Vezměte prosím na vědomí, že veškeré náklady spojené s vrácením zboží jsou odpovědností zákazníka, pokud se nejedná o uznanou reklamaci. Náklady na zpáteční dopravu jsou na náklady zákazníka a jsou nevratné.

NA JAKOU ADRESU MÁM ZASLAT ZBOŽÍ, KTERÉ CHCI VRÁTIT?

Adresu naleznete na predtlačnom formuláři na vrácení zboží. Zboží prosím odešlete na adresu:
EXPANDECO - Topánky E-shop s.r.o
Fraňa Kráľa 16
966 81 Žarnovica
Slovenská republika
Popřípadě kontaktujte naši zákaznickou podporu a rádi Vám poradí:

  • telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondělí - pátek od 9:00 do 16:00),
  • nebo e-mailem na eshop@novesta.sk.

 

JAK MOHU ZMĚNIT / ZRUŠIT OBJEDNÁVKU?

V případě, že si přejete změnit / zrušit Vaši objednávku, prosím neprodleně kontaktujte naši zákaznickou podporu, které stačí uvést číslo objednávky a požadavek za Vás ochotně vyřídí.

  • telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondělí - pátek od 9:00 do 16:00),
  • nebo e-mailem na eshop@novesta.sk.

 

JAKÁ JE LHŮTA NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Nepoškozené a nepoužívaný zboží je možné vrátit v originálním nepoškozeném obalu do 14 dnů od doručení.

VRÁCENÍ PENĚZ PŘI PLATBĚ DÁRKOVÝMI POUKAZY?

Pokud chcete vrátit zboží, za který jste zaplatili s použitím jen dárkových poukazů Novesta, bude Vám zaslán nový elektronický dárkový poukaz (případně obnoven starý), i když jste platili s tištěnou dárkovou kartou (poukazem). Instrukce k vrácenému "kreditu" dostanete emailem. Pokud jste použili kombinaci různých způsobů platby, v první řadě Vám budou prostředky vráceny prostřednictvím dárkového poukazu. Například, pokud jste použili kombinaci dárkového poukazu a kreditní karty. Vrácená částka bude nejprve přičtena na dárkový poukaz. Zbytek bude vráceno na kreditní kartu, kterou jste použili v době nákupu.

Příklad:
Pokud jste objednali zboží za 4000 Kč (2000 Kč jste zaplatili dárkovou kartou a 2000 Kč kreditní kartou) a následně vrátíte zboží v hodnotě 3000 Kč, částku 2000 Kč dostanete ve formě dárkového poukazu a 1000 Kč na kreditní kartu, kterou jste použili při nákupu.

JAK POSTUPOVAT, AK CHCI REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Na zboží zakoupené na www.novesta.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží je přiložena faktura, která slouží jako záruční doklad. Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím našeho reklamačního formuláře, který si můžete stáhnout ZDE.

Zboží, které si přejete reklamovat je nutné předem ohlásit Call centru (můžete telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondělí - pátek od 9:00 do 16:00) nebo nám pošlete e-mail na adresu: eshop@novesta.sk) , kde Vám řeknou jak postupovat a případně kam přesně zboží zaslat spolu s kopií faktury (daňového dokladu) a tímto vyplněným reklamačním formulářem. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá, proto neposílejte zboží na dobírku. Reklamované zboží posílejte vždy vyčištěn. Reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Celé znění reklamačního řádu naleznete ZDE.

Koupil jsem NOVESTA TENISKY JINDE, JAK JE VRÁTIT / REKLAMOVAT?

Pokud jste si koupili zboží jinde (NE na našem e-shopu), obraťte se přímo na konkrétního prodejce, protože každý z nich má své vlastní podmínky vrácení zboží a peněz (platí i při reklamaci). Zboží zakoupené mimo našeho e-shopu nemůžete vrátit / reklamovat u nás.

KDE SI MOHU STÁHNOUT REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ A FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ.

Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout ZDE.

MOHU ZBOŽÍ VYMĚNIT?

Ne, momentálně nenabízíme možnost vyměnit zboží zakoupené v našem online obchodě. Chcete-li jinou barvu nebo velikost, nejjednodušší je nám nechtěné kousky vrátit a následně zadat novou objednávku (se zbožím a velikostmi, které Vám budou sedět). Vrácení zboží do našeho skladu obvykle trvá několik dní. My následně Vaši vrácenou objednávku zpracujeme a peníze Vám vrátíme dle Vámi zvoleného způsobu platby (uvedené ve formuláři) do 14 dnů od obdržení zásilky.

PROČ NENABÍZÍTE VYMĚNU ZBOŽÍ?

Snažíme se zrychlit služby pro naše zákazníky a protože si přejete mít objednané boty co nejrychleji doma, tak zboží nevyměňujeme, výlučně vracíme peníze za vrácené zboží. Pokud si přejete jinou velikost nebo barvu, není nic jednoduššího, než si vytvořit na www.novesta.cz novou objednávku a zboží máte za pár dní u Vás doma.

Doprava / Platba

JAKÉ ZPŮSOBY DORUČENÍ NABÍZÍTE?

Zboží v České republice doručujeme kurýrem GLS nebo Zásilkovnou - zpravidla do 3-5 dní od odeslání zásilky.

JAKÉ JSOU POPLATKY ZA DORUČENÍ V ČR?

Zásilkovna                        89 Kč
GLS kurýr                        129 Kč

POSÍLATE ZÁSILKY I MIMO SLOVENSKA?

Ano, posíláme. Více informací o konkrétní částce za doručení mimo Slovenska najdete na našich e-shopech:
Česká republika: www.novesta.cz
Německo / Rakousko: de.gonovesta.com
Evropa: www.gonovesta.com
Francie: www.novesta.fr

JAKÉ PLATEBNÍ METODY JSOU U VÁS DOSTUPNÉ?

Objednané zboží je možné u nás uhradit: bankovním převodem, platební kartou, PayPalem nebo Vám zboží můžeme zaslat na dobírku (platí pouze pro Českou a Slovenskou republiku).

JE MOŽNÉ ZÍSKAT DOPRAVU ZDARMA?

Ano, při objednávce nad 3000 Kč máte poštovné v rámci České republiky ZDARMA. V případě úhrady zboží prostřednictvím dobírky je ale VŽDY připočítána částka 30 Kč. V případě platby kartou, Paypalem nebo převodem nebudete platit nic.

JAKÝ JE ROZDÍL MEZI DÁRKOVÝM POUKAZEM A SLEVOVÝM KÓDEM?

Slevové kupóny (promo kódy) jsou poskytovány zákazníkům jako odměna v rámci akcí a soutěží. Na rozdíl od dárkových poukazů nelze slevové kupóny zakoupit.

CO VŠECHNO MŮŽETE UHRADIT POUKAZEM?

Dárkový poukaz lze použít výhradně na nákup v e-shopu www.novesta.cz. Hodnotu poukázky nelze dělit do více nákupů. Poukaz musí být vyčerpán v plné výši, případný rozdíl není zákazníkem vyplácen. Poukaz se vztahuje i na úhradu poplatků za dopravu a jiných služeb. Poukaz lze využít pouze na nákup v e-shopu.
UPOZORNĚNÍ: Poukaz nelze uplatnit za účelem nákupu nového dárkového poukazu.

ZASÍLATE ZBOŽÍ AJ NA DOBÍRKU?

Ano, zboží zasíláme i na dobírku v rámci Slovenska a do České republiky. Dobírka je zpoplatněna částkou 30 Kč.

JAK MOHU ZAPLATIT, když si vyberete PLATBU NA DOBÍRKU?

Platba na dobírku se provádí při převzetí balíku zástupci přepravní společnosti. Před doručením objednávky k vám domů, dostanete zprávu o tom, zda je možné kurýrovi zaplatit kartou. Pokud se rozhodnete zaplatit hotovostí, doporučujeme, abyste měli připravenou přesnou částku objednávky (není to však povinné).

>
Nahoru
Dolů